Daisypath Anniversary tickers
L.C.K
Lame tol aku tak update.. x nyempat plak nak mengupdate.. Ari yg dinanti & diangani selama ni, akan tiba juga.. kurang dari sebulan aku akan bertuko status.. Ramai juge tanya perasaan aku.. huhuhu.. Aku rasa pening2 sikit, memikirkan itu & ini..  :) berdebar? belum agi kot...

Ari tu mak andam kata tak dapat wat baju sanding yang macam aku nak, then aku kene g kedai pilih design lain, design baru aku so far takde call agi dari mak andam, so aku pk takde masalah la tu.. mungkin dalam process,

Borang 6 & 8 dah bagi kat Tok Kadi, abah aku yang bagi sebab borangnye baru dapat semalam, aku x dapat cuti naseb baik orang lain bole amekkan.. So majlis nikah aku pada 1.5.2010 pukul 10 pagi - insyallah..

hmm.. ape lagi? mungkin ni dulu la.. banyak kije skang nie..
2 Responses
  1. atulhani Says:

    saya dulu... lagi 2 minggu nak kawen dah start cuti hehe. awak macam mana persediaannye? cuti lama tak? umah sewa dah cari? byk menda kena pk wooo..


  2. L.C.K Says:

    betul arr... byk bende nak kene pk.. huhu..